Idei pentru decorațiunile de Crăciun

Se apropie Crăciunul! Abia aştept! Este sărbatoarea mea preferată! Nu numai că ne anunţă cea mai mare veste pentru omenire, Naşterea Mântuitorului, dar şi pentru faptul că, de-a lungul timpului ne-am obişnuit să ne împodobim casa cu fel de fel de lucruri drăguţe, care de care mai atrăgătoare. Eu sunt o împătimită a împodobitului de Craciun (eee….să nu exagerez, dar oricum, îmi place foarte mult să fac asta).omuleti

E drept, ar trebui să dăm mai multă importanţă sărbătorii în sine, colindelor, însă şi tradiţia pomului şi împodobitului ne fac să fim mai veseli, ne deschid inimile către iubire, armonie, linişte, pace. Critic uneori filmele americane în care este exagerat Crăciunul, nu îmi plac petrecerile adolescentine de Crăciun, în schimb îmi place când văd familii adunându-se lângă brad şi povestind lucruri frumoase, cerând-şi iertare unii altora şi desfăcând darurile. Îmi place să cred în Moş Crăciun, chiar şi cu latura sa copilărească, nu doar că ne aminteşte de copilărie, ci păstrează în noi sufletul pur, visător al copiilor. Din câte ştiu eu, nici nu mai ştiu de unde ştiu🙂, Crăciun se numea cel care i-a ajutat pe Maica Domnului şi pe Iosif să găseasca un lăcaş în care să Se nască Mântuitorul. De aici şi tradiţia cu Moş Crăciun care împarte daruri copiilor.

Anul acesta va fi o mică problemă pentru mine. Fetiţa mea va avea 1 an şi 6 luni. Unde să pun pomul? Ea ajunge în orice colţ al casei, deschide orice uşă. Bineînţeles, rămâne balconul, acolo nu poate ajunge singură, dar nu mă încântă ideea. Dar voi lăsa egoismul, siguranţa fetiţei mele contează mai mult, şi pe deasupra, ea ar putea să îmi strice multe lucruri. Dacă aveţi vreo sugestie, nu ezitaţi să mi-o daţi!🙂

Iată ceva ce poate vă inspiră, câteva idei decoraţionale. Eu m-am inspirat din multe din ele în anii trecuţi, fie am decupat şi apoi am ornat cu zăpadă artificială, fie am folosit pur şi simplu ca felicitare sau am confecţionat accesorii. Puteți colora, decupa și pune în brad sau lipi pe uși. Nu ezitaţi să le folosiţi şi pe cele mai hazlii, inspirate din desene animate, dacă aveţi copii. Le vor iubi la nebunie! Sau aţi putea folosi ca imagine pentru avatar🙂. Get inspired!

Notă: Dacă nu aveți imprimantă, copiați pur și simplu imaginea în calculator, apoi de pe monitor cu o foaie si creion, mărind sau micșorând imaginea dupa preferințe. Chiar dacă imaginea se pixelează, încercați să faceti conturul corect, nu e greu😉.

1020-591020-651020-45

1020-661020-52

7

bells

1020-5023

4

6

1

5813

J0382970

J0386270

Le-am încărcat pe cele mai ușor de decupat și desenat, dar mai am și altele. Nu ezitați să îmi cereți pe mess😉 (tatarcana@yahoo.com).

Ca exemplu, voi face niște poze după ce îmi ornez geamurile cu zăpadă artificială. Șabloanele mi le-am făcut deja, căci în preajma Craciunului voi avea multă treabă, și asta ia timp. E nevoie de răbdare și atenție🙂.  Am colorat ceva, sunt sigură că fetiței mele îi va placea, deși încă nu pricepe ce e cu toate astea. Le voi pune  pe perete sau pe dulap, mai aproape de pătuțul ei, să le vadă când se trezește. Iată o idee:

Lasă un răspuns

