chestii personale

Imi postez aici cateva poze, chiar daca ele apar si in alte posturi sau pagini ale acestui blog. De pe aceasta pagina le folosesc pe alte site-uri, forumuri etc. Va fi o pagina „neglijenta”. Nu ma intereseaza cum arata, am nevoie doar de url-ul pozelor, asa ca nu imi bat capul😀. Daca vreti sa le vizualizati in format mai ingrijit, le gasiti in celelalte pagini😉.

9 Răspunsuri to “chestii personale”

  1. Ana-Mihaela Nuţa Says:

    origami….my favorite))))))imi place la nebunie sa fac kusudama)))
    foarte frumos !!!

  2. Ana-Mihaela Nuţa Says:

    )))merci mult si succes in continuare!!!!

  3. Andreea Says:

    Suntem cativa si ii „corupem” si pe altii🙂. Eu am doi la activ…

    • Andreea Says:

      Sper si eu sa mai „corup”, pentru ca si eu ma consider un ucenic al unor pasionati de origami. Tot pe net sunt si „maestrii mei”, desi nici nu mai stiu exact cine… M-am inspirat de la mai multa lume

  4. Andreea Says:

    Eu tot pe net am descoperit origami si a inceput mai mult ca o provocare.

    • Andreea Says:

      Din care a devenit asa o mare pasiune, incat ti-ai zis ca parca faci asta dintotdeuna, asa e?🙂

  5. Andreea Says:

    Da, as vrea sa fac atat de multe, dar nu imi ajunge timpul.


Lasă un răspuns

