Expozitie de origami

Am marea placere, mandrie si onoare sa anunt Expozitia de origami de la Muzeul Grigore Antipa, Bucuresti, organizata de ADOR (Asociatia de Origami Romania) in perioada 19 mai- 2 iunie. Si cum nu ma pot abtine, cand spuneam de mandrie, o faceam cu gandul la faptul ca in Expozitie se gasesc si 2 lucrari de ale mele. Trebuia sa va impartasesc si voua bucuria mea😀.

Acesta este afisul, iar cine e din Bucuresti sau prin trecere si are placerea si timpul necesar, poate face o vizita la Muzeu pentru a admira toate lucrarile origami expuse:

 

Iar acestea sunt lucrarile cu care particip:

Una din lucrarile de care sunt cel mai mandra, pentru ca este realizata din 360 de module si deci cea mai mare facuta vreodata

Una din cele mai recente lucrari, fiind si una din cele mai mici, proportional cu numarul de module folosit

4 Răspunsuri to “Expozitie de origami”

  1. marilena Says:

    Şi eu îţi tin pumnii,baftă…modelul cu 360 de module o să facă senzaţie,sunt sigură..e bestial

    • Andreea Says:

      Multumesc! Vor fi multe lucrari, cu mult mai frumoasa ca ale mele, dar eu ma simt mandra si pt ele😀, am muncit si le-am facut cu multa dragoste

  2. mirabela Says:

    felicitari scumpa mea, meriti toate laudele din lume…acum o sa-ti fie admirate lucrarile la capitala….

    • Andreea Says:

      Multumesc! Pentru mine inseamna mult, chiar daca cele vizate sunt lucrarile in sine si nu persoanele care le-au realizat!


Lasă un răspuns

