Participarea la expozitia de origami de la Muzeul Grigore Antipa, Bucuresti, in perioada 19 mai-2 iunie 2012

Candva prin 2010 am avut bucuria sa intalnesc o comunitate de oameni foarte pasionati. Stiam de mult ca am o pasiune, nedescoperita inca, dar macina in mine si nu stiam de unde sa incep. Descoperind acesti oa0meni, pasiunea lor a devenit si pasiunea mea. De mica ma jucam cu hartia, taiatul si lipitul ei, decupat, etc. Dar de origami (arta plierii hartiei, tehnica inventata de japonezi) si quilling (arta rularii hartiei) am auzit abia atunci, in 2010. De atunci, sunt 2 ani deja, am descoperit multe lucruri deosebite, am lucrat muuuulta hartie si mi-am confectionat mie, celor dragi si chiar unor necunoscuti obiecte dragute.Si toata aceasta bucurie mi-au adus-o oamenii de care vorbeam, caci de la ei am invatat sa le fac, lucrarile lor mi-au dat indrazneala.

Unii ar spune ca doar copiez ce fac altii, sau ca ma inspir prea mult. La urma urmei, asa si este. Origami este o arta care urmeaza anumiti pasi, o matematica precisa de cele mai multe ori. Dar tocmai asta a fost si este pentru mine: testarea propriilor puteri, sa vad daca reusesc sa fac acele lucruri si daca reusesc sa le dau si o tenta proprie. Ma ghidez dupa vorbele lui Michael Flatley (Lord of the Dance): „De cate ori aud, <<lucrul acesta nu poate fi realizat>>, stiu ca sunt aproape de succes”. Si mai presus de toate- rezultatul! Fiecare model realizat imi aduce multa bucurie, liniste si incredere.

Acum: de ce spun toate astea? Pentru ca am avut marea bucurie sa ma alaturi unora din oamenii aceia care au pasiuni asemanatoare cu ale mele intr-o expozitie de origami de la Muzeul Grigore Antipa din Bucuresti. Pentru mine a fost o mandrie si un mare pas. Mi-a dat incredere, mai ales ca organizatorii expozitiei mi-au spus cat de apreciate si admirate au fost toate modelele din expozitie de catre vizitatori, oameni care poate nici nu au auzit pana atunci de origami.

A fost o mare mandrie sa am numele trecut printre ceilalti pasionati de origami, caci intotdeauna am admirat pe cei ce isi pun pasiunile in practica si le arata si altora, le sustin si fac ceva important pentru a le face cunoscute lumii intregi.

 

Iar modelele cu care am participat sunt acestea:

motivul pentru care l-am trimis: e cel mai mare model realizat de mine (o idee mai mare decat capul meu🙂 ), cu cele mai multe piese (360), a fost o adevarata provocare

motivul pentru acesta: era cel mai nou realizat la momentul respectiv, dar si cel mai mic proportional cu numarul de piese folosit (cam cat un pumn)

 

Iar modelele celorlalti participanti le puteti vizualiza aici: http://s202.photobucket.com/albums/aa147/adina_4ever/Expozitie%20Antipa%202012/?start=all

Lasă un răspuns

