Trist…

Va spun o poveste trista. De fapt las vorbele prietenei mele sa o zica, dar inainte va marturisesc ca nu pot ramane indiferenta in fata unei fetite de 7 ani care care nu intelege, probabil, pe deplin ce i se intampla mamei ei si intregii familii. Sper din tot sufletul sa creasca alaturi de mamica ei iubita si de aceea rog pe toata lumea sa o ajute cu bani. Ce sa facem daca viata asta se agata de ei? Asadar…

„Offfffff…viata asta! Pe cat de frumoasa,pe atat de grea.Probabil exista un echilibru in toate.

Dupa 2 operatii la cap,care au scos la iveala tumori cerebrale maligne…a venit si ziua de 8.07.2015,cand in urma unui nou RMN,la doar 3 luni de la cea de-a II-a operatie,am aflat ca lucrurile nu evolueaza deloc in favoarea mea,adica tumora se dezvolta cu repeziciune atat in interiorul creierului,cat si in exteriorul cutiei craniene.Vestea m-a lovit ca un fulger si efectiv m-a lasat fara reactie.Cum sa mai reactionez cand eu inca port urmele primelor 2 operatii si mi se spune ca trebuie sa ma operez cat mai urgent ca sa-mi salvez viata?

Imi doresc sa fiu mama,sotie,prietena,imi doresc sa ma pot bucura de cuvintele fetitei mele care imi spune<MAMI TE IUBESC MULT DE TOT>,imi doresc sa TRAIESC.Sunt momente in care corpul nu ma mai asculta(chiar si aceste randuri le scriu cu dificultate),cand fricile de tot felul isi fac aparitia si totusi…o forta mult mai puternica imi spune sa ma ridic si sa lupt.Dumnezeu ne iubeste si ma iubeste si pe mine, si lucreaza prin oameni.Vad acest lucru,deoarece foarte multa lume ma incurajeaza si-mi vine in ajutor.

Vreau sa traiesc,sa-mi vad fetita crescand frumos alaturi de mine,sa ma pot bucura de realizarile ei,caci are abia 7 anisori.

Daca cineva are informatii cu privire la o clinica specializata pe tumori cerebrale va rog sa ma ajutati cu orice informatie.Din pacate pt.a ajunge la o astfel de clinica costurile sunt f.mari,fabuloase as putea spune pt.noi.

Stiu ca acest lucru ar putea deveni posibil doar cu ajutorul financiar,oricat de mic din partea d-voastra.Pt.cei care doresc sa ma ajute exista un cont deschis la BANCA TRANSILVANIA,IASI un cont deschis pe numele LISENCHI IONELA GEANINA

EUR RO86BTRLEURCRT0073429701

RON RO88BTRL02401201734297XX

SWIFT BTRLRO22

tel.0752955755(sotul meu)

VA MULTUMESC SI VA DORESC SANATATE DIN TOATA INIMA!”

FB_IMG_1436563581933FB_IMG_1436563575094

FB_IMG_1436563565161

FB_IMG_1436563554452

Lasă un răspuns

